ما در اینجا شرکت ها و موسساتی که نیاز به نیرو دارند و استخدام و یا جذب انجام می دهند را فهرست کرده ایم.

 

شرکت خدماتی مهرگان

شهر تهران

به تعدادی نظافت چی آقا (شهرستانی) با جای خواب و دستمزد بالا نیازمندیم.

09193507876 مصطفی حاجی

شرکت پین ورک

شهر تهران

نیروی خانم و آقا

شناسنامه کارت ملی
قبض محل سکونت
نداشتن اعتیاد
نداشتن سو پیشینه

09054528228 محمدی

 

شرکت خدماتی کارسون اصفهان

شهر اصفهان

جذب نیرو برای موارد زیر نیاز داریم:

خدمات نظافت و تمیزکاری
خدمات نگهداری و مراقبت از سالمند ، کودک، بیمار
خدمات تعمیرات ، اجرا و بازسازی ساختمان
اسباب کشی
خدمات تاسیساتی (آب، برق، گاز)
تشریفات و پذیرایی از مجالس
فضای سبز و باغبانی
تامین نیروی انسانی

09137119299 معمار

شرکت خدماتی امیران

شهر کرج

نیروی خدماتی خانم و پرستاری نیاز داریم

09105916480

✅️ خدماتی، نظافتی و سمپاشی ماداکتو تهران

تهران

به تعدادی نیروی خانم و آقا برای کار در شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو نیازمندیم
09304105859 حاجی

✅️ خدماتی، نظافتی و پرستاری نورا

شهریار، اندیشه، فردیس

به تعدادی نیروی خانم و آقا برای کار در شرکت خدماتی نظافتی و خدمات پرستاری نورا در تهران، کرج، شهریار نیازمندیم
09196978136 موسوی

دعوت به همکاری در شرکت سلین توسعه پاکان البرز

به تعدادی نیروی خانم و آقا جهت کار در شرکت خدماتی نظافتی نیازمندیم

نیروی منظم و با اخلاق استخدام از تمامی نقاط کرج

هر روز کار هست با درآمد بالا پورسانت بیست درصد

مراجعه به دفتر یکبار جهت تکمیل پرونده و مدارک

شرکت سلین توسعه پاکان البرز – خدمات نظافت و مبل شویی در کرج و حومه

09369558608 رحمانی

دعوت به همکاری
شرکت خدماتی کاریابی پارس شماره ثبت ۱۲۶۵استان گیلانتامین نیروی انسانی جهت مشاغل
خدمات کامل منازل ادارات
نگهداری از سالمند شبانه روزی و نیمه وقت با مکان
کمک آشپز آشپزخانه
حسابداری و فروشندگی
پرسنل آقا و خانم نیازمندیم
تضمین کار ما رضایت مشتریانمان است 09115059216
09017683705
09051946607

استخدام نیروی نظافتی و خدماتی، مسئله مهم برای تمام شرکت هایی است که خدمات نظافتی ارائه میدهند. با گذر زمان و پیشرفته شدن جامعه، اغلب خانم ها و آقایان باهم مشغول به فعالیت در خارج از منزل هستند، همچنین تعداد شرکت ها و مغازه ها نسبت به قبل افزایش داشته است پس نیاز به استخدام نیروی خدماتی بیشتر از قبل احساس میشود. بالطبع شرکت های خدماتی هم به دنبال استخدام استخدام نظافتچی و استخدام خدمتکار منضبط و مسئولیت پذیر هستند (خانم و آقا) از طرفی هم نیرو جویای کار به دنبال یک محیط کار امن و با ثبات می گردد تا بتواند با خیال راحت کار کند. سایت نظافتی بستری را فراهم کرده است که بهترین شرکت های خدماتی، برای استخدام نیروی خدماتی اعلام نیاز نمایند و شرایط خودشان را اعلام کنند تا نیروی جویای کار با توجه به شرایط اعلام شده بتواند بهترین گزینه را انتخاب کند و شروع به فعالیت نماید.
یک معامله دو سر برد برای شرکت های خدماتی و نیروی کار .comنظافتی بهترین بستر را برای رونق کسب و کار شما فراهم کرده است تا دسترسی برای شما آسان شود.

 

آیا استفاده از خدمات شرکت های نظافتی در استخدام نیروی خدماتی مفید است؟

بله! چه مصرف کننده باشید و یا نیروی کار، وقتی از خدمات یک شرکت استفاده می کنید، اطمینان خاطر بیشتری دارید.
ما در نظافتی بهترین شرکت های خدماتی را انتخاب می کنیم و به شما عزیزان معرفی می کنیم. شرکت های نظافتی اقدام به استخدام نیروی خدماتی، نظاقتچی و خدمتکار می کنند، نیروی متخصصِ خانم یا آقا با طی کردن مراحل استخدام میشوند، به دنبال آن چرخه اقتصادی رونق می گیرد. مشتری با خیال راحت تنها با سرچ در سایت نظافتی اطلاعات شرکت مورد نیاز را پیدا می کند و با یک تماس ساده و یا استفاده از خدمات آنلاین، نوع خدمت مورد نیاز(نظافتی، خدمتکار و…)، خانم یا آقا، ساعت مورد نیاز را مشخص می کند. از سمتی دیگر، شرکت واسطه بین مشتری و نیروی کار است و با توجه به خواسته مشتری، کار را به نیروی کار می سپارد. خدمتکار و یا نظافتچی با کار در شرکت از مزایای خوبی بهره مند میشود. اگر نیروی جویای کار هستید: خیالتان راحت باشد فقط کافیست با یکی از شرکت هایی که نظافتی معرفی می کند تماس بگیرید، صحبت کنید و شروع به فعالیت نمایید. خانم یا آقا، فرقی نمی کند، همیشه شرایط کاری مناسب برای شما محیا است. مهم ترین مساله کسب درآمد و حقوق خیلی خوب ماهیانه برای شماست. راستی دغدغه پرداخت حق الزحمه و حقوق را ندارید و این قسمت به عهده شرکت است. اگر آقا هستید و به دنبال کار و محلی برای اقامت میگردید، نظافتی به فکر شما هم هست، خیلی از شرکت هایی که به شما معرفی می کنیم. محلی را برای استراحت و اسکان در نظر می گیرند. اگر خانم هستید و به دنبال آگهی استخدام خدمتکار می گردید و امنیت شغلی برای شما مهم است، خیالتان راحت باشد به واسطه یک شرکت همیشه امنیت شغلی و رضایت خاطر دارید.

 

آیا استخدام نیروی خدماتی مراحل سختی دارد؟

 

خیر! در دنیای امروز اغلب افراد دسترسی به تلفن همراه و اینترنت دارند، اگر به دنبال آگهی استخدام نظافتچی و یا استخدام نیروی خدماتی می گردید، نظافتی برای شما بهترین گزینه است. شرکت مورد نظر را انتخاب کنید و خیالتان راحت باشد ما بهترین ها را به شما معرفی می کنیم. مراحل بعدی ساده است!

* اطلاعات هویتی

پر کردن فرم اطلاعات اولیه (شامل اطلاعات هویتی شما و آدرس محل سکونت و شماره تماس)

* مصاحبه حضوری

نگران نباشید! یک گفتگوی صمیمی برای آشنایی بیشتر، مصاحبه گر با شما آشنا میشود و از توانایی های شما می پرسد، ممکن است شما تنها خواهان نظافت راه پله و ساختمان باشید و یا خانم اید و به دنبال استخدام خدمتکار می گردید و دوست دارید در مراسم و مهمانی ها پذیرایی کنید، همه این موارد در جلسه مصاحبه مشخص میشود. توانایی ساعات کار شما و روزهایی که در هفته می توانید فعالیت کنید، آیا نیاز به محلی برای جای خواب هستید؟ همه این نکات یادداشت میشود و پس از اعلام نیاز مشتری، بهترین گزینه به شما معرفی می شود.

* تحویل مدارک مورد نیاز

در این مرحله شما مدارک مورد نیاز شرکت را آماده می کنید و تحویل میدهید، مدارک مورد نیاز شامل: شناسنامه، کارت ملی، گواهی سوء پیشینه (حتی اگر نمی توانید گواهی سوء پیشینه تهیه کنید، با شرکت در میان بگذارید) بعد از اینکه مدارک را تحویل دادید، قرارداد بسته میشود.

 به شما تبریک می گوییم، خیلی زود مشغول به کار می شوید.

 

* آموزش نکات مهم

در این مرحله شما به عنوان نیروی نظافتچی، نیروی خدماتی و یا خدمتکار استخدام شده اید، بسته به نوع خدمتی که ارائه می دهید یک سری نکات وجود دارد که باید رعایت شوند، برای مثال یک سال است که با کرونا مواجه شدیم و همگی نگران این مساله هستیم، به شما آموزش داده میشود، هنگام نظافت و یا پذیرایی چطور مسائل بهداشتی را رعایت کنید که هم خودتان سلامت بمانید و هم خیال مشتری راحت باشد و یا اگر به دنبال استخدام نیروی خدماتی بودید و نظافت منازل مسکونی تخصص شماست، نکاتی در مورد نحوه شست و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، نظافت اجناس شکستنی و… به شما آموزش داده میشود که هم شما حرفه ایی کار کنید و هم شخصی که اعلام نیاز برای نیروی کار داشته، خیالش راحت باشد.

 

سخن پایانی

ما بهترین بستر را برای شرکت های خدماتی و نیروی جویای کار فراهم کردیم تا دسترسی برای 2 طرف آسان شود، شرکت های خدماتی در گذشته با چاپ تراکت هایی با تیراژ بالا به دنبال استخدام نظافتچی و خدمتکار بودند، این روش موفقیت بالایی در جذب نیرو نداشت! اغلب این تراکت ها دیده نمی شدند و به وفور هم در سطح شهر پخش می شدند و در خیلی از موارد نادیده گرفته می شد و به دست افرادی می رسید که کاملا غیر مرتبط بود! اما در حال حاضر در دنیای ارتباطات هستیم، از این فرصت استفاده کنید، بعد از این که اطلاعات شما در نظافتی درج شد، نیروی جویای کار تنها با یک سرچ ساده در سایت نظافتی به شما می رسد.
اگر یه دنبال استخدام نیروی خدماتی هستید و نمی دانید چطور شروع به فعالیت کنید، اگر از شهر دیگری آمدید و به دنبال محلی برای خواب میگردید، ما لیست شرکت هایِ خدماتی را برای شما آماده کردیم، تماس بگیرید، شروع به فعالیت کنید و از امکانات فوق العاده و حقوق بالا بهره مند شوید.

 

 

 

اگر شرکت خدماتی نظافتی یا استارتاپ خدماتی هستید، برای راه حل های استخدامی با ما تماس بگیرید. 09121943801 امیر علیپور