ساب سنگ و آجر در اصفهان

کفسابی تخصصی انواع سنگ (مرمر،گرانیت و …)

امروزه با توجه به مشغله های زیادی که افراد دارند کمتر کسی فرصت تمیز کردن اصولی منزل و یا ساختمان خود را دارد و از آنجایی که بیشتر ساختمان ها چند طبقه با متراژ بالا هستند شستشوی آن ها بسیار سخت و زمان بر است. شرکت خدمات نوین ساب اصفهان ازجمله شرکت های خدماتی خبره است که به روش های نوین و با نیروهای متخصص فضای داخلی و خارجی ساختمان را مانند روز اول تمیز می کنند. یکی از روش هایی که ما برای نظافت در دستور کار داریم استفاده از ساب سنگ و آجر در اصفهان است.

با شرکت نوین ساب اصفهان همراه باشید تا بیشتر با این شرکت و خدمات آن آشنا شوید.

 

معرفی خدمات نوین ساب اصفهان

شرکت خدمات نوین ساب اصفهان تجربه ای دیرینه در حوزه خدمات نظافتی دارد که به صورت متمرکز و حرفه ای بر خدمات سنگسابی فعالیت دارد. برای رسیدن به جایگاه موفق فعلی نیروهای متخصص و خبره ای را تعلیم داده ایم تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. یکی از اصولی که نوین ساب اصفهان بر آن تاکید دارد سرعت بالا در ارائه خدمات است و برای رسیدن به آن نیروهای متعدد و بیشماری را در اختیار داریم. مشتریان عزیز می توانند با توجه به نیاز خود به راحتی تعداد خانم و یا آقا بودن نیرو را انتخاب نمایند و سفارش خود را ثبت نمایند.

یکی از ویژگی های مهمی که نیروهای نوین ساب اصفهان دارند قابل اعتماد و امین بودن آن ها است و شرکت ضامن نیروهای خدماتی خود می باشد. زیرا نیرو ها قبل از استخدام از فیلتر های استاندارد و قانونی استخدام گذشته اند و بعد از تایید گواهی عدم سوء پیشینه و سلامت و عدم اعتیاد استخدام می شوند. تمامی پرسنل نوین ساب موظف هستند با کمال احترام با مشتریان برخورد داشته باشند و تمامی کارها را مطابق با میل مشتری انجام دهند. البته گاهی ممکن است با توجه به آگاهی و تجربه ای که نیروی خدماتی دارند پیشنهادهایی برای عملکرد بهتر به مشتریان داده شود که در نهایت کاری انجام می شود که بهترین است.

 

ساب سنگ و آجر

سنگ و آجر از مصالحی است که در ساخت ساختمان های اصفهان به وفور دیده می شود و معمولا افراد با تمیز کردن آنها مشکل دارند، از اینرو خدمات نوین ساب اصفهان برای تمیز کردن آن ها راه حلی به نام ساب سنگ و آجر را پیشنهاد می دهد. تا به حال دیده اید که افراد برای تمیز کردن سنگ و آجر از اسید های مختلف استفاده می کنند شاید این مواد شوینده در مراحل اول سطح کار را کاملا تمیز کند اما به مرور زمان استفاده از این مواد باعث می شود که سطح کار جلا و زیبایی اول خود را از دست بدهد به همین دلیل نیاز به سابیدن دارد. حال می توان با ساب سنگ و آجر نوین ساب به حالت اولیه بازگرداند.

البته تنها استفاده از مواد شوینده برق سنگ ها را نمی گیرد و گاهی گذر زمان باعث می شود که سنگ ها کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. ساب سنگ ها انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها با توجه به نوع سنگ ها متغیر است. افراد با استفاده از ساب سنگ ها می توانند سنگ هایی شفاف و زیبا مانند آینه داشته باشند. بهتر است بدانید سابیدن سنگ را به صورت حرفه ای انجام می شود که باید از نیروهای متخصص کمک گرفت. همچنین قیمت ساب سنگ و آجر در اصفهان به نوع سنگ، متراژ و محلی که قرار است سابیدن انجام بستگی دارد. اگر سنگ برای بار دوم قرار است ساب بخورد قطعا نیاز به زمان کمتری دارد به همین دلیل هزینه آن کمتر می شود.

ساب سنگ با اجرای اپوکسی

ساب زدن سنگ ها به دو صورت ساب زدن با دستگاه و اپوکسی انجام می شود. ساب سنگ با اجرای اپوکسی یکی از بهترین روش ها در ساب سنگ و آجر در اصفهان برای تمیز کردن سنگ ها استفاده می شود و افراد می توانند به راحتی با این روش سنگ ها و سرامیک را در قسمت های مختلف ساختمان تمیز نمایند. معمولا سنگ از مصالح آسیب پذیر هستند که در برابر مواد اسیدی بسیار حساس هستند، حال اگر از مواد شوینده مناسب استفاده نشود این آسیب پذیری دو چندان می شود. اگر سنگ ها با استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد به صورت مکرر تمیز شوند باید بعد از مدتی از ساب سنگ با اجرای اپوکسی استفاده شود.

 

ساب آجر با اجرای نانو

آجر از مصالح دیگری است که می توان به وفور در ساختمان ها مشاهده کرد. آجر نیز مانند مصالح دیگر کثیف می شوند و باید به صورت منظم تمیز شوند. این کثیفی ها  می تواند بر اثر آلودگی های هوا و آلاینده های شیمیایی، طبیعی و صنعتی ایجاد شود. حال با ساب آجر با اجرای نانو در ساب سنگ و آجر در اصفهان می توان آجرها را مانند روز اول تمیز نمود. برای تمیز کردن آجرها از دستگاه های  مخصوص استفاده می شود که شامل دستگاه های ساب لرزان، سمباده و بتن کن است. دقت داشته باشید نیرو های متخصص در خدمات نوین ساب اصفهان به صورت حرفه ای دوره های لازم برای ساب آجر با اجرای نانو را دیده اند به همین دلیل احتمال وقوع معایب ساب زنی آجر به حداقل می رسد. حتی می توان گفت با استفاده از این روش می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • آجر های تمیز
  • غیر خورنده
  • بوی کم
  • بدون حساسیت
  • زیست تخریب پذیر

 

نظافت کلی ساختمان

ساختمان قسمت های مختلفی دارد و هر قسمت با توجه به شرایطی که دارد باید تمیز شود. به عنوان مثال تمیز کردن راهرو با تمیز کردن سرویس بهداشتی کاملا متفاوت است. همچنین در هر قسمت ساختمان از مصالح متفاوتی استفاده می شود مثلا در آشپزخانه برای کابینت ها بیشتر از چوب و برای کف از سرامیک و یا پارکت استفاده می شود. در نظافت کلی ساختمان برای قسمت هایی که از سنگ و آجر استفاده می شود بهترین راه حل ساب سنگ و آجر در اصفهان است. در ساب سنگ که در شرکت نوین ساب اصفهان انجام می شود هشت مرحله دارد، که مراحل آن به صورت زیر است:

  • برای ساب زنی از دستگاه ها و ساب های مخصوص استفاده می شود. لقمه ساب ها به صورت صابون هستند که در زیر دستگاه های ساب زنی قرار می گیرند.
  • در مرحله اول معمولا از لقمه 46 استفاده می شود. هدف اصلی در این مرحله این است که ناهمواری های موجود را از بین ببرد.
  • در مرحله دوم از لقمه 60 ساب استفاده میشود. نیروی خدماتی در این مرحله سعی می کند  اگر درزی وجود دارد با مهارت پر کند.
  • حال با استفاده از لقمه های 120،600 و 800 ساب زنی را به صورت کامل به اتمام برساند و سطح کار را براق و شفاف کنند.
  • در مرحله آخر باید کثیفی های حاصله از ساب زدن تمیز شود.

 

نماشویی

یکی از اقداماتی که شرکت نوین ساب اصفهان انجام می دهد نماشویی است. همانطور که میدانید نماشویی به نسبت نظافت قسمت های دیگر بسیار پیچیده تر است و به طبع سخت تر نیز می باشد. معمولا در سطح شهر نماهای مختلفی از جنس سنگ، آجر، سیمان و مصالح دیگر استفاده می شود که هر کدام با توجه به ماهیتی که دارند باید تمیز شوند. حال تمامی نیروهای دوره دیده در نوین ساب اصفهان به راحتی می توانند نماهای مختلف را تمیز نمایند. معمولا برای تمیز کردن نماها از داربست و یا طناب استفاده می کنند که هر کدام مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال نیروی خدماتی زمانی که  بر روی داربست است می تواند با تسلط بیشتری نما را تمیز نماید اما این روش نیاز به هزینه مازاد برای بستن داربست دارد.

در نماشویی اگر از مصالحی مانند سنگ و آجر استفاده شده باشد بهترین انتخاب ساب سنگ و آجر در اصفهان  است. این روش برای اینکه به صورت حرفه ای انجام شود از لقمه های با کیفیت استفاده می شود تا سطح کار صیقلی و بی نقص باشد. همچنین به بندکشی دقت می شود که کاملا پر شود. در نما معمولا قسمت هایی وجود دارد که نمی توان با دستگاه تمیز کرد  به همین دلیل به صورت دستی ساب زده می شود.

 

شستشوی مبل، فرش و موکت

یکی از دغدغه هایی که افراد برای نظافت منزل دارند تمیز کردن مبل، فرش و موکت است. قطعا اگر فرد بخواهد هر روز فرش ها را به قالیشویی بدهد بعد از مدتی جلا و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. همچنین موکت ها معمولا زمانیکه پهن می شوند کاملا فیکس شده و باز کردن آن بسیار سخت است. به همین دلیل می توانید از شرکت های نظافتی مانند شرکت خدماتی نوین ساب کمک بگیرید تا نظافت و شستشوی مبل، فرش و موکت را در محل انجام دهند. این شرکت از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند و می تواند این موارد را با ظرافت و کیفیت بالا تمیز نماید.

خدمات نوین ساب اصفهان گروه خدماتی نظافتی با تجربه چند ساله فعالیت در این زمینه توانسته رضایت مشتریان بسیاری را کسب کند. این شرکت فعالیت خود را در شهر اصفهان و در زمینه های مختلف نظافتی و فنی که شما نیاز داشته باشید گسترش داده و تلاش کرده کلیه خدمات را به نحو احسن به اتمام برساند.

 

 

جهت سفارش نماشویی، سنگسابی و آجر سابی با شماره های زیر تماس بگیرید:

09910564308

09162189953

 

کف سابی سنگ و آجر در اصفهان ، سنگ ساب اصفهان