شرکت خدمات نظافتی در تهران ” فروغ گستر “

در سراسر تهران

با داشتن بیش از 12 سال سابقه در زمینه خدمات، بیشتر میزان انجام خدمات در بین تمامی شرکت های خدمات نظافتی در تهران را دارا می باشد.

تمامی پرسنل آموزش دیده و با مهارت های لازم می باشد و شرکت این تضمین را می دهد که در پایان کار مشتری از کیفیت خدمات ما راضی باشد.

پرسنل از استخدامی سخت شرکت گذشته اند و شرکت ضمانت های کافی را دریافت نموده است، ما به شما این اطمینان را می دهیم که پرسنل ما از کیفیت خوب کاری و رفتار برخوردار باشند .

شرکت خدمات نظافتی فروغ گستر در راستای مشتری مداری خدمات زیر را برای همشهریان محترم تهران ” سراسری “ انجام می دهد :

* نوسازی ساختمانهای قدیمی   * شستشو تخصصی شیشه

* شستشوی مبلمان در محل   * شستشوی فرش در محل

* شستشوی نما ساختمان   * تعمیرات داخلی ساختمان

* نظافت منازل تخلیه   * نظافت منازل مبله

* نقاشی ساختمان   * تغییر دکوراسیون

* خدمات پذیرایی   * نظافت راه پله

* کفسابی   * گچکاری و …

شماره ثابت شرکت

02165823273
02165823318

شماره های همراه شرکت
09355293302

خدمات نظافتی فروغ گستر نمایندگی محصولات شرکت کوپل شیمی سپاهان را دارست

نظافت ساختمان foroghgostar cleaning services businessnezafat

 

نظافت راه پله ها

راه پله هر ساختمانی یکی از مهمترین قسمت های آن می باشد ، و نظافت و پاکیزگی راه پله ساختمان می تواند نقش بسیار مهمی در تمیز دیده شدن ساختمان ایفا کند.

نقش راه پله ها

امروز راه پله اکثر آپارتمان ها از سنگ و سرامیک ساخته شده است و در این نوع، نظافت راه پله می بایست ار بالا به پایین انجام شود بدین صورت که از طبقه آخر عملیات جاروکشی و طی کشی آغار می شود تا پله اول ساختمان و لابی ورودی آپارتمان ادامه پیدا می کند.

پله های فرش

بعضی از ساختمان ها دارای پله های فرش شده می باشند، در این ساختمانها نظافت راه پله ها در چند مرحله انجام می شود و بالعکس آپارتمانهایی که راه پله آنها از سنگ و سرامیک است.

برای نظافت راه پله های فرش می بایست از اولین پله به سمت طبقات بالا انجام شود. این کار به جهت اینکه در ابتدای نظافت پله ها کثیف می باشند و با این روش نظافتچی در تمام طول نظافت روی پله ها تمیز راه می رود و باعث کثیفی سایر پله ها نمی شود.

ساختمان های دارای راه پله اختصاصی

ساختمان های دارای راه پله اختصاصی روند خاصی برای نظافت دارند، در صورتی که راه پله نرده فلزی دارد می بایست از دستمال نم دار برای نظافت نرده ها استفاده شود. برای نرده هایی که از جنس چوب هستند از دستمال نرم و مرطوب استفاده شود و پس از اینکه کار دستمال کشیدن با دستمال خشک رطوبت موجود گرفته شود.

 

جزئیات نظافت راه پله ها

نظافت راه پله ها فقط شامل پله و نرده نمی شود بلکه تمام اجزای راه پله می بایست نظافت شود که این اجزاء معمولا شامل جا کفشی، کلید و پریز، گلدانهای موجود و … می باشد . لذا باید دقت بسیار زیادی انجام شود. خیلی از افراد نظافتچی این مقوله را مورد توجه قرار نمی دهند و صرفا به نظافت کف پله ها و نرده ها اکتفا می کنند که در بلند مدت موجب ایجاد ظاهر نامناسب برای راه پله خواهد شد.

نگاهی کلی به نظافت راه پله ها

نظافت راه پله ها شامل حیاط و پارکینگ نیز می شود که در مرحله آخر نظافت این کار انجام می شود، در صورتی که ساختمان دارای آسانسور باشد پس از نظافت کامل راه پله ها، اتاق آسانسور با دقت کامل انجام شود و اغلب آسانسور ها دارای آینه می باشند، لذا می بایست با شیشه شور و دستمال مخصوص کاملا تمیز شود.

مطمئا راه پله تمیز و مرتب در بدو ورود به آپارتمان ها جلوه خوبی در ذهن افراد ایجاد خواهد کرد.

شرکت خدماتی نظافتی فروغ گستر با ارائه بهترین خدمات موجود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

شرکت خدماتی نظافتی فروغ گستر از بهترین مواد شوینده استفاده می کند و با استفاده از کادری مجرب و کاملا حرفه ای می تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه کند.

یکی از مهمترین برتری های شرکت خدماتی نظافتی فروغ گستر، تضمین کار است.

 

کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران: نظافت راه پله, نظافت راه پله شرق تهران , نظافت راه پله غرب تهران , نظافتچی راه پله , نظافت راه پله ارزان