خدمات نظافت منزل و محل کار در شمال تهران با همیارگستر

با گذر زمان سبک زندگی ها تغییر کرده است در گذشته اکثر خانم ها در منزل مشغول کارهای منزل بودن و تنها منبع درآمد کار آقایان بود اما امروزه خانم ها دوش به دوش آقایان در محیط ها مختلف مشغول به کار هستند و همچنین بیشتر طول روز را در بیرون از منزل سپری می کنند. از طرفی دنیای مدرن زندگی ها را آسوده و کم دردسر تر کرده است که تنها با یک تماس تلفنی می توانید تمامی خدمات تشریفاتی و نظافتی یک میهمانی را در کمترین زمان ممکن بر پا کنید، از مهمانداران . نظافتچیان خبره کمک بگیرید و مراسمی شایسته و لوکس برگزار کنید و به خود بابت انتخاب بهترین ها ببالید. نظافت منزل شمال تهران بیشتر متعلق به مناطقی مانند اقدسیه، نیاوران، پاسداران و تجریش است. از اینرو روز به روز به آپشن های خدماتی منطقه افزوده می شود. شرکت خدماتی همیار گستر از شرکت های نظافتی معتبر است که خدمات ویژه به شما ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با نظافت منزل همیار گستر در شمال تهران آشنا شوید.

نظافت منزل شمال تهران در همیار گستر

تا حدودی نحوه و سبک زندگی افراد در شمال تهران با مناطق دیگر فرق دارد و بیشتر افرادی که در این مناطق زندگی می کنند درگیر مهمانی های مختلف و یا رفت و آمدهای زیادی هستند و یا اینکه بیشتر اعضای خانه مشغول فعالیت های مختلف می باشند که زمان بسیار کمی برای تمیز کردن منزل دارند به همین دلیل همیار گستر در این مناطق به صورت حرفه ای خدمات خود را ارائه می دهد. در لیست مناطقی که به صورت ویژه حضور دارند می توان به اقدسیه، نیاوران، پاسداران و تجریش اشاره کرد. در این مناطق خانه های لوکس و مدرن وجود دارد که معمولا وسایل گران قیمت دارند به همین دلیل تمامی نیروهایی که به این مناطق اعزام می شوند افراد خبره ای هستند که می دانند برای تمیز کردن هر بخش از چه موادی باید استفاده شود، نظافت به چه طریق و در طی چه مدت انجام شود.

نظافت منزل در قیطریه

نظافت منزل در قیطریه

نظافت منزل در شمال تهران با کارکنان متخصص و مواد با کیفیت

از مناطق دیگری که همیار گستر در آن به صورت حرفه ای خدمات خود را ارائه می دهد می توان به قیطریه، ونک و خیابان ولیعصر نیز اشاره کرد. در این مناطق نیز تمامی نیروها اعزامی می دانند زمانی که وارد یک منزل می شوند کارها را از چه نقطه ای شروع کنند و نظافت تمامی نقاط را با حوصله و دقت بالا انجام دهند. اینکه بر روی نقطه شروع نظافت تاکید داریم برای این است که فرد بتواند تا زمان اتمام کارهای نظافتی منزل انرژی لازم را بار انجام کارها داشته باشد.

نظافت منزل قیطریه و ونک در شمال تهران

قطعا نظافت منزلی که در قیطریه و ونک است همراه وسایل گران قیمت و لوکس خواهد بود که نظافت چنین منازلی کمی سخت تر از ساختمانی است که وسایل کمتر و معمولی دارد. نظافت منزل قیطریه و ونک دقیقا در دسته نظافت های تخصصی قرار می گیرد. نظافتچی که وارد آن منزل می شود باید بداند که برای تمیز کردن هر وسیله ای از چه ماده شوینده و تمیز کننده باید استفاده کند. خدمات نظافت منزل مختلفی که در قیطریه و ونک وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • نظافت راه پله و آسانسور: نظافت این قسمت بیشتر در منازل آپارتمانی انجام می شود. از جایی که این قسمت به نسبت قسمت های دیگر بیشتر در معرض رفت و آمد است نظافت تخصصی و بیشتری نیاز دارد که شامل تمیز کردن بدنه، کف و نرده های راه پله است. حال نیروهای خدماتی همیار گستر با تجهیزاتی که دارند می توانند تمامی قسمت ها حتی نقاط کور را با دقت بالاتری تمیز نمایند.
  • نظافت پارکینگ و محیط بیرون: معمولا منازل شمال تهران دارای پارکینگ و حیاط بزرگ هستند. اگر حیاط منزل دارای باغچه و گل و گیاه است حتما باید در زمان درخواست نیرو از شرکت همیار گستر بخواهید که یک نیرو آشنا به باغبانی برای شما ارسال نماید.
  • نظافت سرامیک و لمینت: اکثر منازل شمال تهران در قیطریه و ونک در متراژهای بالا هستند و کف آن ها با سرامیک و لمینت کفپوش شده است به همین دلیل نظافت آن ها یکی از قسمت های مهم و حساس ساختمان است و باید به صورت اصولی و دقیق انجام شود. تمامی نیروهای خدماتی حرفه ای که در شرکت فعال هستند می دانند که در زمان نظافت سرامیک نباید در هیچ قسمتی لکه ای به جا بماند و برای اینکار باید از اسکاج، دستمال و مواد شوینده مخصوص استفاده شود.
  • تمیز کردن شیشه ها: شیشه ها یک قسمت مهم در تمیز کاری هست که اگر قسمتی از آن کثیف باشد قطعا زیاد به چشم می آید به همین دلیل نیروی خدماتی باید تمام سعی خود را انجام دهد که به اصطلاح شیشه ها برق بزنند.
  • تمیز کردن استخر و سونا: یکی از خدماتی که معمولا در نظافت منزل در شمال تهران انجام می شود نظافت استخر و سونا است زیرا اکثر این منزل دارای استخر و یا سونا هستند که نیروهای خدماتی در همیار گستر به صورت حرفه ای می توانند آن مکان ها را با دقت زیاد نظافت کنند.
  • وسایل منزل: نمیتوان در مورد وسایل منزل به صورت کلی صحبت کرد زیرا هر وسیله ای با توجه به ماهیتی که دارد باید با یک روش تمیز شود مثلا برای تمیز کردن مبل باید از مواد شوینده مخصوص، بخار شوی و سایر دستگاه های تخصصی استفاده کرد و برای تمیز کردن وسایل گران قیمت علاوه بر دقت زیاد باید از مواد شوینده خاص بکار گرفت.

نکات مهم برای نظافت منزل نیاوران

هیچگاه بدون شناخت به شرکت های خدماتی اعتماد نکنید، اگر شرکت خدماتی را از آگهی های تبلیغاتی انتخاب کردید حتما به آدرس آن دقت نمایید که به صورت کامل ذکر شده باشد و در صورت لزوم بتوانید به یک مکان مشخص مراجعه نمایید. یکی از نکاتی که باید در زمان انتخاب شرکت های خدماتی برای نظافت منزل نیاوران به آن دقت کنید نحوه ی جذب نیرو در آن شرکت ها است. برخی از شرکت های خدماتی غیر معتبر برای اینکه تعداد نیروی خود را بالا ببرند هیچ گونه مدرک خاصی از فرد دریافت نمی کنند اما در نقطه مقابل شرکت های خدماتی معتبر برای اینکه اعتبار خود را بالا ببرند و رضایت مشتری را جلب کنند فیلتر های سختگیرانه ای را برای استخدام پرسنل نظافت منزل نیاوران در نظر می گیرند به عنوان مثال در زمان دریافت مدارک از افراد مدرک سوء پیشینه می خواهند. همیار گستر نیرویی را برای نظافت منزل نیاوران انتخاب می کنید می توانید از امنیت منزل مشتریان خود اطمینان خاطر داشته باشید زیرا تمامی نیروها دارای گواهی سلامت هستند و همچنین با ضمانت شرکت خدمات به محل اعزام میشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در نظافت منزل اختصاصی در نیاوران مطلب ارائه خدمات 24 ساعته نظافت منزل در نیاوران با همیار گستر را مطالعه کنید.

تمامی شرکت های خدماتی معتبر از طریق تجربه توانسته اند به شهرت و اعتبار برسند به همین دلیل این شرکت ها برای حفظ اعتبار خود سعی می کنند که تمامی نیروهای خود را به صورت حرفه ای آموزش دهند تا درصد خطای آن ها تا حد زیادی کاهش دهند. همچنین تجربه باعث شده که این افراد قبل از اعزام نیرو به صورت دقیق تمام خدماتی که نیرو باید انجام دهد را با کارفرما هماهنگ کند و طبق آن هزینه ای را مشخص نماید. همیار گستر از شرکت های خدماتی است که تمامی خدمات را با قیمت های مشخص انجام می دهد.
از نکاتی که وجود دارد این است که اگر می خواهید تمامی هزینه های نظافت منزل نیاوران و خدمات طبق اصول باشد و اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل و وارد شدن خسارت شرکت پاسخگو باشد باید نیرو از سمت شرکت همیار گستر اعزام شود و اگر مشتریان به صورت مستقیم با نیرو هماهنگ شود از ضمانت و تعهد شرکت خارج می شود.

نظافت منزل اقدسیه

نظافت منزل اقدسیه

خدمات نظافت منزل اقدسیه

شرکت خدماتی حرفه ای همیار گستر برای نظافت منزل اقدسیه تمامی هدف خود را بر پایه مشتری مداری قرار داده است به همین دلیل با سختگیری های فراوان نیروی معتبر را استخدام می کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعا نیرو از کادر شرکت اخراج می شود. حال اگر نظافتچی از طرف شرکت همیار گستر برای نظافت منزل اقدسیه اعزام شود و مشتری از نحوه ی برخورد و یا کار کردن نیرو ناراضی باشد و موضوع را با مسئولین شرکت در میان بگذارد موظفیم در کمترین زمان نسبت به جابجایی نیروی خود اقدام نماییم.
یکی از نکاتی که باید برای نظافت منزل اقدسیه بدانید این است که معمولا ساعت کاری نظافت منزل حدود هشت ساعت است که نیروی خدماتی در این بین می تواند حدود نیم ساعت استراحت کند. اگر در منزلتان وسایل گران قیمت و عتیقه دارید باید در زمان انتخاب نیروی خدماتی دقت داشته باشید که علاوه بر اعتبار شرکت از حرفه ای بودن نظافتچیان اطمینان حاصل نمایید.

اگر در این بین شما از یک شرکت خدماتی تازه کار برای نظافت منزل در اقدسیه استفاده کنید و نیروی اعزامی با نحوه ی تمیز کردن اینگونه وسایل آشنا نباشد خسارت زیادی به شما وارد می شود. اگر بار اولی است که یک نیروی خدماتی از یک شرکت انتخاب کرده اید سعی کنید دو نفر در منزل باشید تا اگر اتفاقی رخ داد بتوانید راحت تر برخورد کنید و یا اگر مشکلی برای یک نفر رخ داد نفر دیگر در خانه بماند.در زمان انتخاب شرکت خدماتی برای نظافت منزل در اقدسیه به نام شرکت توجه نمایید زیرا اکثر افراد سودجو از نامهای مشابه با شرکت های معتبر استفاده می کنند تا از اشتباه مشتریان به نفع خود استفاده کنند.

نیروهای اعزامی برای نظافت منزل در پاسدارن و تجریش

همیار گستر از شرکت های خدماتی معتبر بوده که چندین سال است در زمینه نظافت منزل پاسدارن و تجریش فعالیت دارد به همین دلیل به خوبی می داند که برای اعزام نظافتچی به هر منطقه باید از چه نیروهایی استفاده کند. محبوبیت ما به یومن انتخاب شما برای نظافت منزل پاسدارن و تجریش است که در جایگاه کنونی ایستاده ایم. برای نظافت منزل پاسدارن و تجریش موارد ذیل رعایت می شود:

  • با تجربه بودن نیروهای خدماتی: نیروهای خدماتی همیار گستر برای نظافت منزل پاسدارن و تجریش افرادی خبره هستند که با تمامی فنون نظافتی آشنا هستند. گاهی برخی از شرکت های خدماتی نیروهای تازه کار را بدون آموزش به منزل مشتریان خود می فرستند و این نیروها بدون اینکه شناختی در مورد وسایل و یا مواد شوینده داشته باشند هر وسیله را با یک مواد شوینده تمیز می کنند که این کار احتمال آسیب رسیدن به قسمت های مختلف را زیاد می کند. اما افرادی که در همیار گستر فعالیت دارند می دانند که برای هر وسیله از چه ماده شوینده استفاده شود به خصوص در منازل شمال تهران که بیشتر آنها دارای وسایل قیمتی و عتیقه هستند و نیرو می داند که نباید از هر ماده ای برای تمیز کردن استفاده کند زیرا با این کار خسارتی جبران ناپذیر را وارد می کند.
نظافت منزل در پاسدارن

نظافت منزل در پاسدارن

  • زمان بندی برای نظافت: همه ی نیروهای خدماتی همیار گستر می دانند که در نظافت منزل پاسدارن و تجریش باید از چه قسمتی شروع به فعالیت کنند با این کار می توانند برنامه ریزی خوبی بر روی تمامی کارها داشته باشند به عنوان مثال اگر فرد اول از همه برای تمیز کاری از آشپزخانه شروع کند و بخواهد تمامی قسمت های آن را به صورت کامل تمیز کند ممکن است وقت کافی برای تمیز کردن قسمت های دیگر نداشته باشد بر عکس این موضوع نیز وجود دارد. به همین دلیل بهتر است نیروی خدماتی در ابتدای کار حجم کاری قسمت هایی که قرار است تمیز شوند را با دقت بررسی کند و سپس کار نظافت را شروع کند.
  • متخصص و حرفه ای: یک نیروی خدماتی در همیار گستر برای نظافت منزل پاسدارن و تجریش به صورت حرفه ای عمل می کند و می داند که چه کارهای را باید انجام دهد و نیاز به توضیح برای انجام کارها ندارد، به بیان ساده تر چشم بسته کارهایشان را انجام می دهند. در کنار این ویژگی نیرو به خوبی می داند که باید در صورتی که کارفرما درخواستی دارد در ابتدا باید آن درخواست انجام شود زیرا اصل هدف ما رضایت کامل مشتری است
  • برنامه ریزی و اولویت بندی: افرادی که در همیار گستر برای نظافت منزل پاسدارن و تجریش فعال هستند تمامی آموزش دیده و خبره هستند و در دوره هایی که گذرانده اند به آنها آموزش های لازم در خصوص تقسیم انرژی داده شده است منظور از تقسیم انرژی این است که فرد باید از ابتدای کار انرژی بدنی خود را به نحوی مدیریت کند که تا انتهای کار از کیفیت کار کاسته نشود.
  • مشتری مداری: تمامی نیروهای خدماتی آموزش های لازم را برای نظافت هر بخش دیده اند و در کنار این آموزش ها نحوه ی صحیح برخورد با کارفرما به آنها داده شده است. زیرا هر فرد هر چند کار را با دقت انجام دهد اما در نهایت برخورد سنگین و بدی با کارفرما داشته باشد قطعا باعث دلخوری می شود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده نیروهای همیارگستر دارای پوشش و ظاهر مناسب هستند.

ارتباط با همیارگستر

شرکت همیارگستر  از شرکت های خدماتی است که با وجود چهار شعبه فعال در قسمت های مهم در تهران آماده ارائه بهترین خدمات در تمامی محله های تهران است برای ارتباط راحت تر با ما می توانید از تلفن های تماس زیر استفاده کنید:

22325817

22325819

77940653