نگهداری و پرستاری از سالمند، بیمار و کودک در تهران

شرکت خدمات پرستاری سحرگاهان با 10 سال سابقه در امر مراقبت و نگهداری از سالمندان و کودکان و داشتن نیروهای آموزش دیده پرستاری کودک، پرستاری سالمند و پرستاری بیمار  آماده خدمت رسانی و پرستاری عزیزان شما در تمام نقاط تهران از جمله استاد معین ، ستارخان ، ولیعصر ، میرداماد ، سهروردی ، ونک ، شهران ، جنت آباد ، پونک ، رسالت ، افسریه ، نارمک ، تهرانپارس ، پاسداران ، نیاوران ، ولنجک ، اختیاریه ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، زعفرانیه و الهیه می باشد.

“قبل از هر تصمیمی ابتدا قیمت های مارا جویا شوید”

خدمات پرستاری شرکت سحرگاهان:

  • پرستاری در منزل
  • پرستاری در بیمارستان
  • پرستاری و نگهداری کودک
  • پرستاری و مراقبت از سالمند
  • پرستاری و مراقبت از افراد معلول و کم توان
  • پرستاری و مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان

نگهداری و پرستاری از کودکان و سالمندان افتخار شرکت ما می باشد.

نگهداری و پرستاری سالمند در منزل و بیمارستان

ضمانت کیفیت خدمات پرستاری

پرستاران ما متعهد میشوند وظایف خود آنگونه شما ما انتظار دارید انجام بدهند و احساس امنیت را شما ایجاد کنند و با گذشت زمان شما رضایت تان را از ما و پرستاران ما حاصل کنید. ما موسسه ای پذیرفته شده و قابل اعتماد برای ارائه خدمات پرستاری هستیم ،ما میتوانیم خواسته شما را بر آورده کنیم و با کمال میل حاضریم درباره خود،کارکنان مان و خدمات مان بصورت شبانه روزی اطلاعات بیشتری اختیار شما بگذاریم.

خدمات ویژه شرکت سحرگاهان

نگهداری کودک

نگهداری کودک یکی از درگیری فکری خانواده ها در زمان کار می باشد،خدمات پرستاری در منزل سحرگاهان جهت نیاز خانواده ها تدابیری اندیشیده است . که از فرزندان دلبندتان در منزلتان نگهداری می کنیم.

نگهداری سالمند

یکی از دغدغه های خانواده نگهداری سالمند می باشد ، مجموعه خدمات پرستاری در منزل سحرگاهان این امکان را فراهم کرده است که با استفاده پرستاران با تجربه از عزیزان سالمند شما در منزلتان نگهداری شود.
پرستاری و نگهداری کودک و سالمند
جهت دریافت مشاوره یا درخواست پرستاری با شماره های زیر تماس بگیرید:
سایت: www.sahargahanservice.blogfa.com