شرکت خدمات نظافتی آنی پاک مشهد

شماره ثبت ۶۷۴۳۷

شرکت خدمات نظافتی آنی پاک مشهد

امروزه با پیشرفت صنعت و ورود به عصر تکنولوژی روز به روز افراد به زندگی راحت تر و استفاده از خدمات سریعتر، از جمله خدمات نظافت منزل نیاز پیدا می کنند از این رو رقابت برای خدمات سریعتر و با کیفیت تر بیشتر و بیشتر می شود.

خدمات نظافتی آنی پاک مشهد تلاش می‌کند خدماتی متناسب و در خور شهروندان محترم مشهدی در زمینه‌های مختلف ارائه نمایند.

چرا میتوانید به ما اعتماد کنید؟

مجموعه آنی پاک یک شرکت زیر زمینی نیست و طرف حساب شما یک کارگر نیست که خودش شخصی آگهی می دهد و در صورت بروز هرگونه اتفاق دست شما بسته است و کاری نمیتوانید بکنید.

  • آنی پاک با ۱۲سال سابقه
  • صددرصد تضمین کیفیت کار
  • اعزام کارگر خانم و آقا
  • نظافت کلی ساختمان صفر و تخلیه با دستگاه
  • مبل شویی و شستشوی فرش

 

اگر وقت کافی برای نظافت مبلمان خود ندارید این امر مهم را به شرکت نظافتی آنی پاک بسپارید همکاران ما با استفاده از دلر مخصوص مبل شویی با بهترین شوینده متناسب با پارچه مبلمان شما را خشک شویی می‌کنند و با دستگاه مکنده قوی آن را خشک می نمایند.

نظافت راه پله و پیلوت ساختمان

مهمترین بخش و قسمت هر ساختمان راه پله ها و پارکینگ و حیاط می باشد که به دلیل رفت و آمد و تردد زودتر کثیف می‌شود از این رو نظافت راه پله و مشاعات از جمله موارد مهم و اساسی در نظافت منزل و محل کار است که مورد توجه مدیران ساختمانها قرار می گیرد.
شرکت نظافتی آنی پاک مشهد با کادری منظم و مطمئن آماده ارائه خدمات نظافتی راه پله به مجتمع های مسکونی آپارتمان ها شرکت ها و غیره می باشد.

کارواش سیار

شرکت نظافتی آنی پاک کلیه خدمات کارواش از جمله روشویی ، توشویی، موتور شویی ، دوراکلین به همراه واکس پولیش با در اختیار داشتن کادری متعهد و با تجربه در زمینه نظافت خودرو و با بکارگیری بهترین مواد شوینده در تمامی نقاط مشهد انجام می دهد.

اسباب کشی و باربری مشهد

خدماتی آنی پاک از ابتدا تا انتهای باربری با شماست .
در کمترین زمان ممکن با ارائه خدمات حرفه ای بسته بندی و حمل اثاثیه با خاورهای موکت شده ودارای پتو و ضربه گیر در خدمت شما هستیم . کارگران ما امین ، حرفه ای و با تجربه بوده و کافیست فقط یکبار خدمات ما را تجربه کنید آنگاه مطمئنیم ما را به دوستان خود معرفی می کنید.

 

شرکت خدمات نظافتی آنی پاک مشهد

 

شماره تماس شعبه های شرکت خدمات نظافتی آنی پاک

سراسر شهر مشهد  ۳۵۱۴۱۸۰۹

وکیل آباد – معلم ۳۶۰۸۳۹۴۴

فرامرز – آزادشهر ۳۶۰۲۶۶۵۹

پیروزی – فکوری ۳۸۷۶۹۵۳۸

هاشمیه – هنرستان ۳۸۸۳۹۱۵۷

احمدآباد – کوهسنگی ۳۸۴۶۵۱۱۱

سجاد – جانباز ۳۷۶۷۸۵۹۷

قاسم آباد – میثاق ۳۶۶۱۶۸۴۷

کلاهدوز – فلسطین ۳۷۵۸۳۴۹۵

ابوطالب – عبدالمطلب ۳۷۲۴۳۴۵۷

 

مدیریت : خانم رضایی
۰۹۱۵۳۱۹۲۳۳۹
۰۹۳۶۹۱۰۹۵۸۶
www.onipak.ir

شرکت خدمات نظافتی آنی پاک مشهد