خانم دارابی: آرامش خاطر و امنیت کارگران با بیمه مسئولیت آسیا

 

1. لطفا خودتان و فعالیت تان را معرفی کنید؟

من دارابی هستم نماینده و مشاور بیمه آسیا ، نمایندگی ۲۶۸۲۴ بیمه آسیا، از سال 1393 برای مشاوره در انواع رشته های بیمه ای در خدمت هموطنان عزیز هستم.

 

2. بیمه برای کارگران و کارفرمایان چه مزایایی دارد ؟

می توانم بگویم بیمه برای همه افراد جامعه با هر شغل و جایگاه اجتماعی و اقتصادی لازم است اما در مورد موضوع گفتگو منتخب سایت شرکت خدماتی و نظافتی که به صورت تخصصی در مورد کارگران و کارفرمایان است و اصلی ترین و مهم ترین مزیت بیمه برای کارگران این است که این عزیزان از مستمری در صورت حادثه از موارد دیه و پرداخت غرامت و هزینه های پرسنلی استفاده کنند.

 

3. چه بیمه هایی را برای کارگران پیشنهاد می کنید؟
از جمله بیمه هایی که می تواند برای کارگران شرکت های خدمات نظافتی مفید باشد بیمه مسئولیت است که کارفرمایان با خرید این بیمه می توانند کارگران خود را در قبال حوادث منجر به صدمه ، نقص عضو و فوت این عزیزان را بیمه کنند.
بیمه تامین اجتماعی که معرف همه است و چون مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی است مورد بحث ما نیست.
بیمه عمر و حوادث که کارگران را در قبال بیماری ، حوادث و فوت بیمه می کند.
بیمه حوادث و درمان گروهی و انفرادی که البته این بیمه به صورت سرمایه ای است و نه دیه و سرمایه با سقف پوشش های مختلف قابل استفاده است و بیمه درمان مزیت این که کارگران خود را به صورت انفرادی بیمه کنند را دارد.
بهترین بیمه برای همه ی افراد از جمله کارگران بیمه عمر و پس انداز است و افرادی که سرمایه ای برای سرمایه گذاری کلان ندارند می توانند با خرید بیمه عمر و پس انداز آسیا به طور همزمان هم از مزایای عمر که شامل نقص عضو ، از کارافتادگی ، درمان بیماری های خاص ، فوت استفاده کنند و هم از بیمه پس انداز بعد از پایان مدت با سود تضمینی و مشارکت در منافع مبلغ قابل توجهی را دریافت کنند.

 

4. کارفرما از چه بیمه هایی می تواند استفاده کند؟
کارفرما برای کارگران از بیمه درمان تکمیلی ، مسئولیت و حوادث می تواند استفاده کند.

بیمه مسئولیت مدنی کارفرمایان واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در مقابل کارکنان

بیمه مسئولیت مدنی بیمه گذار برای جبران خسارات بدنی و مالی ناشی از حوادث کار وارد به کارکنان در حین انجام وظیفه و در محل کار است.

 

5. بیمه مسولیت چیست و چه مواردی را پوشش می دهد؟

بیمه مسئولیت، مسئولیت حرفه ای کارفرما در مقابل کارگران را پوشش می دهد که در صورتی که کارگر در محل کار یا اماکن تحت پوشش بوده کارگر آسیب ببیند یا در اثر حادثه منجر به از کارافتادگی، نقص عضو و یا فوت شود بیمه این کارگران را تحت پوشش قرار می دهد و در صورت فوت به خانواده ی این افراد دیه و در صورت نقص عضو یا از کار افتادگی هزینه های بستری و پزشکی را پوشش می دهد. بیمه مسئولیت علاوه بر پوشش های اصلی که با خرید بیمه نامه انجام می شود دارای 21 پوشش اضافی تحت عنوان کلوز می باشد که کارفرمایان با خرید این پوشش می تواند از مزایای پوشش بدون رای دادگاه و یا پوشش مازاد بر یک دیه یا هر یک از حوادث غیرمرتبط بهره مند شوند.
بیمه مسئولیت در دو مدل، با نام و بی نام صادر می شود.

 

6. هزینه های بیمه مسئولیت به چه میزان است؟
هزینه های بیمه مسئولیت بسته به تعداد پرسنل تحت پوشش ، تعداد کلوزها و پوشش های اضافه متغیر است که البته شرکت های بیمه برای حق بیمه مبلغی که به جهت تعداد بالای پرسنل مبلغی برای تسهیل این امر در نظر گرفته مانند تخفیف نقدی ، عدم خسارت و تخفیف با نام بودن.

 

7. چه تفاوتی بین سایر شرکت های بیمه ای با شرکت بیمه آسیا دارد؟
شرکت بیمه ی آسیا از نظر قدمت بیش از 60 سال است که به مردم ایران خدمات ارائه می دهد که این خود نشان دهنده سابقه خدمت رسانی و ارائه خدمات در سطح برترین هاست.
ضمنا بیمه آسیا در رتبه یک توانگری مالی است و به لحاظ مالی چون شرکت نوپا نیست و سابقه ی 60 ساله دارد پاسخگوی بیمه گزاران عزیز است و بیمه گذاران هیچ نگرانی از پرداخت خسارت ها نداشته باشند.
بیمه ی آسیا 5 سال به طور متوالی به عنوان یکی از شرکت های برتر در خصوص ارائه خدمات ویژه به بیمه گذاران است و امسال عنوان شرکت بیمه 5 ستاره را به خود اختصاص داده است.
در آخر این که بیمه آسیا همواره در زمینه پرداخت خسارت به عنوان یک بیمه مورد اعتماد عمل کرده است و در کمترین مدت زمان اقدام به پرداخت خسارت کرده است و میزان رضایت مردم از بیمه آسیا را در سایت بیمه آسیا می توانید ملاحظه نمایید.

 

8. آیا در بیمه های مسئولیت می توان از تخفیف عدم خسارت استفاده کرد؟

بله در بیمه های مسئولیت هم می توان از تخفیفاتی مانند عدم خسارت ، تخفیف نقدی ، تخفیف با نام بودن بیمه و تخفیف ویژه نمایندگی بیمه استفاده کنند.

 

9. در زمان بروز حوادث چه مقدار زمان برای دریافت خسارت طول می کشد؟
در زمان بروز حوادث در صورت اخذ پوشش بدون رای دادگاه بعد از کارشناسی کارشناسان خبره بیمه آسیا چکی در وجه بیمه گذار صادره می شود و حداکثر دو هفته تا یک ماه خسارت پرداخت می شود.

 

10. آیا کارگران خارجی مانند افغانی ها می توانند از خدمات بیمه استفاده شوند؟
بله ، کارگران خارجی از جمله تبعه افغان می توانند در صورت داشتن کارت سبز و پروانه کار مرتبط می توانند تحت پوشش بیمه آسیا قرار گیرند.

 

11. برای خرید بیمه مسئولیت چه اقداماتی باید صورت بگیرد؟
برای خرید بیمه مسئولیت کارفرمایان محترم باید طی تماس با نمایندگی اقدام به گرفتن مشاوره برای اخذ بهترین پوشش های بیمه کنند و فرم های مربوطه را پر کنند ، برای این بیمه نامه ارائه کپی از پروانه فعالیت به نمایندگی لازم است و بعد از پرداخت حق بیمه موردنظر نماینده بیمه به صدور بیمه نامه اقدام می کند.

 

12. پیشنهاد و توصیه ی شما به عنوان مشاور و کارشناس برای متقاضیان بیمه مسئولیت چیست؟

مدیران محترم شرکت های خدماتی همانطور که می دانند کار شرکت های خدماتی اگر چه در ابتدا به نظر نمیاد ولی کار بسیار پر مخاطره و پر ریسکی است که افرادی که در این حرفه خدمت می‌کند متأسفانه ممکن در عرض یک لحظه غفلت جانشان را از دست بدهد و یا دیگر قادر به کار کردن نباشد و به تبع این ضربه بزرگی به خانواده‌های این عزیزان می زند و در ضمن مسئولین شرکت های خدماتی هم برای جبران این خسارات گاه با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

پیشنهاد من به عنوان نماینده و کارشناس بیمه آسیا به کارفرمایان این است که با مشاور برای اخذ بهترین پوشش ها با مناسب ترین حق بیمه، اقدام به خرید بیمه مسئولیت نمایند و آرامش خاطر و امنیت برای خود و کارگران شان فراهم آورند و کسب کار خود را رونق بخشند.

نمایندگی ۲۶۸۲۴ بیمه آسیا
66082270
66082271
66082272
09199071066

نمایندگی ۲۶۸۲۴ بیمه آسیا:

مشاوره و صدور انواع بیمه نامه
بیمه های ثالث و بدنه خودرو
بیمه های مسئولیت
بیمه آتش سوزی و زلزله
بیمه عمر و سرمایه
با تخفیف های ویژه

نشانی: تهران، خیابان آزادی، روبروی ساختمان وزارت کار ، جنب جین ایران، پلاک ۳۰۸ ، واحد ۱۹

بیمه مسئولیت آسیا برای کارگران شرکت خدماتی و نظافتی

بیمه مسئولیت آسیا برای کارگران شرکت خدماتی و نظافتی

مصاحبه کننده و نویسنده: منصور حیدرپور، تیم تولید محتوای گروه طراحی سایت باران