در طی این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید لکه قهوه را از روی سطوح پاک کنید.
مطمئنا همواره این مسئله برای شما نیز پیش آمده که گاهی به لکه هایی بر می خورید که به صورت عادی تمیز نشده و حتی تمیز کردن آنها با آب وضعیت را شدیدا بدتر می کند.
برای از بین بردن هر نوع لکه ای فرمول های خاصی تعریف شده است و برای تمیز کردن لکه قهوه نیز که یکی از بدترین نوع لکه هاست شما باید از فرمول زیر استفاده کنید:

1 قاشق غذاخوری پودر صابون یا مواد شوینده خفیف
1 قاشق غذاخوری سرکه
1 گرم آب گرم

حال کافی است که پس از ترکیب این موارد با یک دیگر، محلول را در محل مورد نظر مالیده و پس از مدتی شاهد این خواهید بود که لکه قهوه به راحتی از سطوح پاک می شود.
حال اگر لکه قهوه عمر طولانی داشته باشد و مدت ها از عمر آن گذشته باشد نیز باید مراحل زیر را برای تولید یک محلول جدید برای از بین بردن لکه های قهوه طی کنید:

2 قاشق غذاخوری صابون یا مواد شوینده خفیف
3 قاشق غذاخوری سرکه
1 گرم آب گرم

مواردی دیگری که در پاک و تمیز کردن لکه های قهوه به شما کمک شایانی می کنند:
خمیر ریش یکی دیگر از موارد موثر برای از بین بردن لکه های قدیمی قهوه است. فقط کافی است که شما این ماده را در محل های مدنظر مالیده و سپس با استفاده از اسفنج یا پارچه های مربوط شروع به تمیز کردن آن ها بکنید.
بعد از این که محل های مدنظرتان را به وسیله یکی از موارد اشاره شده در بالا تمیز کردید حال نوبت این است که بر روی قسمت های مورد اشاره حوله یا حوله های کاغذی قرار دهید تا مراحل خشک شدن ادامه پیدا کند. در صورت خیس شدن حوله ها آنها را جایگزین کنید. از مرحله را تا جایی که قسمت مدنظرتان خشک شود ادامه دهید.
در انتها امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و شما توانسته باشید از آن بهره ببرید.

start cleaning business منبع:
تهیه و تنظیم سایت نظافت
ترجمه: م.ص