ویژگی های بهترین شرکت خدماتی

بنظر شما ویژگی های بهترین شرکت خدماتی چیه و چه چیزهایی میتونه نیاز شما را از داشتن یک خونه تمیز برآورده کنه؟ چطوری میشه بهترین شرکت خدماتی رو پیدا کرد و خونه و زندگیمونو با خیالت راحت بهشون بسپاریم؟ خیلی وقتا دیده شده شرکت های خدماتی نامعتبر با ارسال نیروهای ناشی، ناشناس و غیر حرفه ای چه خسارت هایی به اموالو زندگی مردم زدند و کسی هم پاسخ گو نبوده. توی تهران به این بزرگی چطور میشه بهترین شرکت خدماتی رو انتخاب کرد تا همه جوره از کارشون راضی بود؟ توی این مقاله سیر تا پیاز بهترین شرکت خدمات نظافتی تهران رو بهتون می گیم. خاطرتون جمع باشه که به جاهای خیلی خوبی باهم میرسیم همراه با تاژ باشید.

بهترین شرکت خدماتی

خب از اونجایی که همه روزنامه ها و نیازمندی ها و آگهی ها پر شده از شرکت های خدمات نظافتی، وقتی میریم توی صفحشون سرمون درد میگیره و خیلی وقتا روزنامه رو میبندیم میزاریم کنار یا دست از جستجو توی آگهی های اینترنتی بر میداریم و بی خیال جستجوی خدمات میشیم. خب واقعا چطور میشه از بین این همه آگهی باید مطمئن شد که کدوما حرفه ای هستن و کدوماشون نامعتبر؟ مگه میشه ریسک کرد خونه و زندگی تو همراه با اثاثیه به هرکس بسپاری به امید اینکه اونا کارشونو بلدن. اینکه خونمون که حریم خصوصیمونه در اختیار کسی قرار بدیم که همه جاشو نظافت کنه کار آسونی نیست. با این همه کار و نظافت خونه که باید طی مدت زمان کوتاهی قبل عید، قبل مهمونی، قبل مراسمات یا بعد هر جسن و مراسمی انجام بشه باید چیکار کنیم پس؟

چطور شرکت ها نامعتبر خدمات نظافتی رو بشناسیم؟

کار سختی نیست اگر موارد بالا رو نداشتن نباید بهشون اعتماد کنید و کار رو بهشون بسپارید حتی اگر کمترین قیمت ها رو هم پیشنهاد کنن نباید وسوسه بشین و گوش به حرفشون بسپارید. در پایین موارد مهمی که برای شناسایی شرکت خدماتی نامعتبر میتونه کمکتون کنه رو شرح میدیم:

  • پرسنل غیر حرفه ای و ناشی
  • عدم ارسال به موقع نیرو ها
  • نبود مدیریت درست در مجموعه کاری
  • عدم ارائه مجوزهای فعالیت شرکت
  • نداشتن لیست قیمت – این شرکت ها اغلب به منطقه و وضع مالی مشتری نگاه می کنن و بعد قیمت میدن. اینکار اصلا منصفانه نیست چون صنف شرکت خدماتی هر قیمتی رو داده باشه همون باید بلا استثنا اجرا بشه.
  • عدم پاسخگویی درست در مقابل خسارات وارده
  • نداشتن هیچ نوع مدرک و گواهی سلامت از نیروها

قطعا با وجود این شواهد هیچوقت درخواست یا سفارشی رو به این شرکت ها نمی سپرید و اعتماد نمی کنید.

 

شرکت خدمات نظافتی تاژ

شرکت خدمات نظافتی تاژ مفتخر به ارسال نیرو و ارائه انواع خدمات نظافت منزل ، پذیرایی مجالس ، نگهداری کودک و سالمند و … در تمام نقاط استان تهران از جمله مرزداران ، فردوس ، سید خندان ، پاسداران ، شریعتی ، ارتش ، مینی سیتی ، تهرانپارس ، رسالت ، هفت تیر و … می باشد.

شرکت خدماتی تاژ

اعزام نظافتچی حرفه ای آقا و خانم جوان به تمام نقاط تهران

با بهترین کیفیت و کمترین هزینه

فقط 60 هزار تومان

نظافت منزل ، نظافت محل کار ، نظافت راه پله ، نظافت ادارات

سرایداری ، پذیرایی از مجالس ، اثاث کشی

اعزام پرستار به منزل ، اعزام همراه بیمار

 

خدمات ارائه شده در شرکت خدماتی تاژ تهران

  1. خدمات نظافتی

نظافـت منزل ، نظـافت اداره ، نظافت راه پله و مشاعات و پارکینگ و غیره با پرسنل خبره و شوینده های تخصصی

  1. خدمات مبلشویی

به جـای تعویض مبل ، مبل های خود را با کمترین قیمت در تهران بشویید .صرف هزینه های گزاف خرید مبل را با دریافت خدمات مبلشویی از دوش خوتون بردارید و نگاهی نو از زاویه دیگه به زندگی خودتون داشته باشین.

  1. خدمات کفسابی و سنگسابی

کفسـابـی و سنگسـابـی منـزل ، محـل کـار از جمله تخصص های تاژ هست که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا این همه انجام میشه. دستگاه های پیشرفته ای که هر شرکتی قادر به خرید و استفاده از اونها نیست. هر خدماتی نظافتی که فکرشو بکنید میشه تو شرکت خدماتی تاژ سراغ گرفت.

  1. ارائه خدمات در ایام تعطیل سال

تعطیلات در کنـار خانـواده بـاشید ، و کارهای نظافتی خود را به نیرو های متخصص تاژ بسپارید. نیازی نیست در روزهای تعطیل وقت خودتون رو صرف بشور و بساب خانه کنید. ما هستیم تا شما بتونین از تعطیلات خودتون نهایت استفاده رو ببرین. شرکت خدماتی تاژ با نیروهای حرفه ای بصورت 24 ساعته در تمام ایام سال آماده باش در خدمت شما مشتریان عزیز است که در هیچ زمانی خواسته شما بی پاسخ نماند.

  1. کمترین قیمت ، بهترین کیفیت

بـا مراجعه به صفحه لیست قیمت می توانید از قیمت های ما شگفت زده شوید. شرکت خدماتی تاژ بهترین قیمت ها را به مشتریان ارائه خواهد کرد تا رضایت مشتریان را جلب نماید پس در ارائه قیمت ها هیچ شکی نداشته باشید زیرا ما بهترین ها را صفر تا صد به شما ارائه خواهیم نمود تا خانواده بزرگ تاژ را هر روز گسترده ترو بزرگ تر از پیش کنیم.

  1. ارسال سریع نیرو

نیروهای خدماتی در سریع ترین زمان آماده ارائه خدمت به شما می باشند. ارسال نیرو در زمان کم هنر یک شرکت خدماتی است که باید بتواند ان را مدیریت کند. در شرکت خدماتی تاژ تهران اعزام نیرو ها به موقع صورت می گیرد و هیچ خللی در این زمانبندی به وجود نخواهد آمد.

شرکت خدمات نظافتی تاژ

شماره تماس:

شمال: 22874643

غرب: 44294634

شرق: 77729707

مرکز: 88837819

حاجی

09193507876

قیمت نظافت منزل تهران فقط و فقط 60 هزار تومان

وب سایت نظافت منزل شرق تهران تاژ www.mehrehgan.com

شرکت خدماتی نظافتی تاژ