جزئیات برای ما مهم هستند:

در دنیای رقابتی شهرهای بزرگ برای کارهای خدماتی، ما توانستیم با سایر شرکت های خدماتی، وجه تمایز ایجاد کنیم و به جزئیاتی بپردازیم که دیگران با سهل انگاری آنها را نادیده می گیرند. جزئیاتی که فرق بین رضایت و نارضایتی را مشخص می کند. جزئیاتی که احترام، اعتماد، دقت در کار، نظم و … به اینها بستگی دارد.

ما خدمات نظافت منزل در شرق تهران مثل مناطق تهرانپارس، افسریه، نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، پیروزی و حکیمیه و … تحت پوشش داریم و این خدمات را بصورت اعزام سریع ، شبانه روزی و همه روزه حتی در ایام تعطیل با نیروهای خانم و آقا انجام می دهیم.

 

Extra Clean و تمیزی کامل:

شرکت خدمات نظافتی پایتخت با ارائه سرویس های تکمیلی به مانند نظافت های هفتگی یا ماهیانه راه پله، آسانسور – نظافت پارکینگ و حیاط – دیوارشویی – نظافت اداره و شرکت – پذیرایی مراسم و مجالس – اثاث کشی – اعزام پرستار در همه حال از مشتریان خود پشتیبانی می کند و در صورت نیاز در زمان های شلوغی و استراحت ، سلامت و بیماری ، ساختمان و مکان هان خصوصی و عمومی و … در کنار شما و همیارتان خواهد بود و خدمات کاملی برای همه نیازهایتان خواهیم داد.

 

نظافت محل کار:

هر شاغلی در سال حدود 2200 ساعت کار می کند، اگر بخواهد نظافت محل کار را انجام دهد و میانگین 5 ساعت در هفته وقت بگذارد، در سال حدود 240 ساعت وقت برای نظافت می گذارد و این یعنی ده درصد از زمانی که می توانست برای درآمدزایی و کار مفید بپردازد را صرف کاری فرعی کرده است و این یعنی بازدهی کمتر و درآمد کمتر.

اگر شما ماهیانه درآمد چند ده میلیونی دارید، پس عاقلانه ترین راه برای تمیزی محل کارتان این است که این کار را با برون سپاری به شرکت خدمات نظافت پایتخت بسپارید و به درآمدهای میلیونی تان برسید. ما نظافت محل کار شما را با هزینه بسیار پایینی با مهارت و دقت انجام می دهیم.

 

نظافتچی خانم جوان آماده به کار

همه خانم ها خانه دار هستند!! اما بعضی ها بیشتر!! ما در شرکت خدمات نظافتی پایتخت، نیروهای خانم با سن زیر 35 سال داریم که تحصیلات دانشگاهی دارند و بسیار با کمالات و کاری هستند و خانه و محل کار شما رو مثل دسته گل می کنند. خانم ها به حزئیات توجه می کنند و بسیار با نظم اند و در نظافت و چیدمان منزل درجه یک هستند.

 

بزرگان ما را برگزیدند:

بهترین نیروهای خدماتی ما سرویس دهنده بسیاری از همایش ها، سمینارها، مراسم ها، کنفرانس ها، جشن ها و … در برج میلاد، شرکت های استارتاپ، خودروسازان، نمایشگاه های بین المللی و … هستند.

 

تلفن های تماس شبانه روزی اعزام سریع:

22874706

88195368

77840317

46040897

نظافتچی منزل = مدیریت زمان بهتر + آسایش و رفاه بیشتر

نظافت با ما => شما به کارهای مهم تان بپردازید.

نظافت منزل شرق تهران

نظافت منزل شرق تهران