خدمات نگهداری سالمند شبانه روزی و مراقبت از کودک

این روز ها به دلیل ایجاد مشغله کاری فراوان و شاغل بودن اعضای خانواده، نیاز به پرستار حرفه ای جهت نگهداری سالمند شبانه روزی و همچنین نگهداری و مراقبت از کودک بیشتر از هر زمان دیگری احساس می ‌شود. در واقع افراد از زمانی که پا به سن می‌ گذارند؛ تعادل رفتاری و حرکتی خود را از دست می ‌دهند و متاسفانه در انجام برخی از امور شخصی ناتوان می ‌شوند. قطعا اگر به بهترین شکل از آن ‌ها رسیدگی نشود؛ ممکن است مشکلات زیادی ایجاد شود. در این صورت است که آنان به یک پرستار با تجربه و معتمد نیاز پیدا می‌ کنند و اعضای خانواده در جهت رفاه حال آنان، باید به یک شرکت معتبر که خدمات نگهداری از سالمند را ارائه می ‌دهند؛ رجوع کنند.

 

شرکت نورا ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند شبانه روزی

اگر برای پدر و مادر سالمند خود و یا کودک دل بندتان به دنبال یک پرستار کاربلد، خوش رفتار و معتمد می‌ گردید؛ شرکت خدماتی نورا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ های ارائه دهنده ی خدمات نگهداری از سالمند به طور شبانه روزی با تعرفه‌ های مناسبی در خدمات شما عزیزان می‌ باشد. این شرکت با حساسیتی که در استخدام پرستارانی باتجربه و حرفه ای به کار می گیرد؛ خدمات نگهداری از سالمندان و همچنین خدمات نگهداری و مراقبت از کودک شما را تضمین شده ارائه می ‌دهد.

 

دریافت بهترین خدمات مراقبت از سالمند توسط پرستارانی باتجربه

خانواده‌ های زیادی در دنیا هستند که به دلایل مختلفی قادر به نگهداری از سالمندان عزیز خود و یا کودک دبلندشان نیستند و یا آنطور که شایسته است نمی‌ توانند به آن ها رسیدگی کامل کنند. به همین دلیل بهترین گزینه برای چنین افرادی دریافت خدمات نگهداری از سالمند و کودک از یک شرکت معتبر است. قطعا خود سالمند هم از اینکه که فرد دیگری غیر از افراد خانواده در انجام امور شخصی اش کمکش می ‌کند؛ احساس راحت تری دارد و سرخورده نمی ‌شود. اکنون برای دریافت خدمات پرستاری شبانه روزی در تهران، کرج، اندیشه، شهریار و فردیس روی شرکت نورا حساب کنید.

 

لیست خدمات نگهداری سالمند شبانه روزی

خدمات پرستاری از سالمند در منزل به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته جهت مراقبت تخصصی از سالمند توسط شرکت نورا ارائه می‌ شود. خدماتی که یک پرستار سالمند شبانه روزی ارائه می ‌دهد؛ شامل موارد زیر می‌ باشد:
• کمک به سالمند جهت انجام امور بهداشتی و شخصی
این خدمات شامل جابجایی سالمند برای بردن آن به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. البته در صورتی که سالمند در انجام امور شخصی ناتوان باشد؛ پرستار موظف است به نظافت سالمند نیز بپردازد.
• مراقبت های درمانی سالمند
برخی از سالمندان به جهت داشتن بیماری های مختلف از جمله بیماری های قلبی، آلزایمر، فشار خون بالا، زوال عقل و … به مراقبت های خاصی نیاز دارند. یک پرستار سالمند شبانه روزی باید به طور تخصصی از سالمند مراقبت کرده و به سالمند جهت مصرف دارو های طی ساعات خاصی از شبانه روز کمک کند.
• تهیه وعده غذایی و رژیمی مناسب سالمند
علاوه بر این ها یک پرستار سالمند شبانه روزی باید در تهیه وعده های غذایی و کمک به سالمند جهت خوردن آن ها خدمات باکیفیتی را ارائه دهد.
از دیگر خدمات یک پرستار سالمند می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کمک به جا به جایی سالمندان ویلچری و یا کم توان
• انجام حرکات های ورزشی، پیاده روی با سالمند (در صورت داشتن توانایی)
• گفت و گو با سالمند و همنشینی با او جهت افزایش روحیه و جلوگیری از انزوا و تنهایی سالمند
• آراستن ظاهر سالمند از جمله کمک به شانه زدن موها، پوشیدن لباس، نظارت بر نحوه بلع خوراک
• نظارت بر رژیم غذایی مناسب
• نظارت بر رفتار سالمند
• کمک به خوابیدن و نظارت بر ساعات خواب سالمند
• ارائه گزارش روزانه پرستار از وضعیت سالمند به اعضای خانواده
این ‌ها متداول ‌ترین خدمات یک پرستار سالمند است که از سوی شرکت نورا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ های خدمات نگهداری سالمند شبانه روزی در منزل به عزیزانی که ساکن شهرهای تهران، کرج، شهریار ، اندیشه و فردیس هستند در بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌ شود.

 

خدمات مراقبت و نگهداری از کودک

آن دسته از افرادی که توانایی مراقبت از کودک دلبندشان را ندارند؛ می ‌توانند با خیالی راحت کودکشان را به پرستاران با تجربه و معتمد شرکت نورا بسپارند. از آنجایی که کودکان به نظارت و مراقبت لحظه ای نیاز دارند؛ بنابراین با دریافت خدمات نگهداری و مراقبت از کودک می ‌توانید بدون نگرانی از منزل خارج شوید و شاهد رشد و رسیدگی کامل به فرزند خود باشید.

 

قیمت نگهداری سالمند در منزل چقدر است؟

قیمت ‌هایی تعیین شده برای نگهداری از سالمند در منزل به طور ساعتی و یا شبانه روزی آن هم طبق تعرفه‌ های اتحادیه شهر تهران تعیین شده است. قیمت ‌های تعیین شده به این صورت است که:
• جهت نگهداری و مراقبت از سالمند در تایم روز 5 میلیون تومان در ماه
• جهت نگهداری و مراقبت از سالمند پوشکی بصورت شبانه روزی 5 میلیون و پانصد هزار تومان الی 6 میلیون تومان در ماه
قیمت نگهداری و مراقبت از کودک در منزل چقدر است؟
قیمت ‌های نگهداری از کودک در منزل نسبت به ثبت نام آنان در مهد کودک بسیار کمتر است. قیمت ها به این صورت است که جهت نگهداری و مراقبت از کودک در تایم روز 4 میلیون و 800 هزار تومان و جهت نگهداری و مراقبت از کودک شبانه روزی 6 میلیون تومان در ماه می ‌باشد.

 

ویژگی ‌هایی پرستاران شرکت نورا

پرستارانی که برای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری سالمند شبانه روزی به منزل شما اعزام می ‌کنیم؛ همگی تحصیل کرده اند و یا در دوره های مراقبتی تخصصی شرکت کرده و از دانش و مهارت بالایی بهره مند شده اند. علاوه بر این پرستاران شرکت خدماتی نورا، جوان، هوشیار و بسیار با دقت هستند. صبور بودن، داشتن روحیه مثبت، داشتن گوش شنوا، شاداب و خندان بودن، صادق و مور اعتماد بودن از دیگر ویژگی ‌های آنان می ‌باشد. اگر ساکن شهر تهران، کرج، اندیشه، شهریار و فردیس هستید و به دنبال یک پرستار کاربلد می ‌گردید؛ روی ما حساب کنید.

 

با مدیریت خانم موسوی

۰۹۱۹۶۹۷۸۱۳۶
۰۹۳۸۴۷۴۵۵۹۱

شرکت خدمات پرستاری در منزل نورا – شماره ثبت ۵۵۴۴۱

پرستار سالمند و کودک

نگهدار سالمند ، کودک و نوزاد

مراقب بیمار به صورت شبانه روزی، شبانه، مقطعی در بیمارستان و منزل

۰۹۱۹۶۹۷۸۱۳۶
۰۹۳۸۴۷۴۵۵۹۱

خانم موسوی

شرکت خدمات نظافتی و پرستاری شهریار ، اندیشه، فردیس، کرج

شرکت خدمات نظافتی و پرستاری شهریار ، اندیشه، فردیس، کرج