شرکت خدماتی آسمان سپاهان اصفهان 

پاکیزگی، زیبایی، و کیفیت در خدمات ما

شرکت خدماتی آسا - سنگسابی ، کفسابی ، آجرسابی

آیا به دنبال خدمات نظافت ساختمان، کفسابی، سنگسابی، و آجرسابی در شهر اصفهان هستید؟ با شرکت خدماتی آسمان سپاهان تماس بگیرید و تجربه‌ای متفاوت از خدمات حرفه‌ای را تجربه کنید.

نظافت ساختمان:

تیم ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد بهداشتی، به نظافت کامل ساختمان‌ها می‌پردازد. ساختمان شما پس از خدمات ما تمیزتر از همیشه خواهد بود.

  • نظافت منزل و دفتر کار
  • نظافت پارکینگ و راه‌پله
  • جاروبرقی کشی
  • نظافت کف
  • تمیز کردن شیشه
  • ضدعفونی کردن سطوح، اتاق‌ها و ادارات
  • کارگر خانم و آقا جهت نظافت منزل اصفهان
  • پذیرایی از مجالس
  • اسباب کشی و حمل اثاثیه
  • نگهبانی و سرایداری

 

کفسابی، سنگسابی و آجرسابی:

خدمات کفسابی و سنگسابی در شرکت ما به عنوان اصلی‌ترین بخش‌های خدماتی ارائه شده اند. در زمینه کفسابی و سنگسابی تیم متخصص ما با استفاده از مواد باکیفیت و تکنولوژی روز بهترین نتیجه را برای شما رقم می زنند. تیم متخصص ما ضمن توجه به جزئیات، برای شما ایجاد زیبایی و دوام می‌آفریند.

شرکت خدماتی آسا - سنگسابی ، کفسابی ، آجرسابی

سنگ و آجر از مصالحی است که در ساخت ساختمان های اصفهان به وفور دیده می شود و معمولا افراد با تمیز کردن آنها مشکل دارند، از اینرو خدمات نوین ساب اصفهان برای تمیز کردن آن ها راه حلی به نام ساب سنگ و آجر را پیشنهاد می دهد. تا به حال دیده اید که افراد برای تمیز کردن سنگ و آجر از اسید های مختلف استفاده می کنند شاید این مواد شوینده در مراحل اول سطح کار را کاملا تمیز کند اما به مرور زمان استفاده از این مواد باعث می شود که سطح کار جلا و زیبایی اول خود را از دست بدهد به همین دلیل نیاز به سابیدن دارد. حال می توان با ساب سنگ و آجر نوین ساب به حالت اولیه بازگرداند.

شرکت خدماتی آسا - سنگسابی ، کفسابی ، آجرسابی

البته تنها استفاده از مواد شوینده برق سنگ ها را نمی گیرد و گاهی گذر زمان باعث می شود که سنگ ها کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. ساب سنگ ها انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها با توجه به نوع سنگ ها متغیر است. افراد با استفاده از ساب سنگ ها می توانند سنگ هایی شفاف و زیبا مانند آینه داشته باشند. بهتر است بدانید سابیدن سنگ را به صورت حرفه ای انجام می شود که باید از نیروهای متخصص کمک گرفت. همچنین قیمت ساب سنگ و آجر در اصفهان به نوع سنگ، متراژ و محلی که قرار است سابیدن انجام بستگی دارد. اگر سنگ برای بار دوم قرار است ساب بخورد قطعا نیاز به زمان کمتری دارد به همین دلیل هزینه آن کمتر می شود.

برخی از نمونه کارهای انجام شده:

ما در شرکت خدماتی آسمان سپاهان اصفهان به کیفیت و رضایت مشتریان اهمیت می‌دهیم. با تماس یا مراجعه به وب‌سایت ما، خدمات متنوع و حرفه‌ای را برای خانه‌ها و مکان‌های تجاری شما فراهم کنید.

 

جهت سفارش نماشویی، سنگسابی و آجر سابی با شماره های زیر تماس بگیرید:

09164575182
09137111621

آدرس: اصفهان، میدان آزادی، خیابان سعادت، خیابان ملاصدرا، کوچه یازدهم،  جنب مدرسه ام البنین

 

با شرکت خدماتی آسمان سپاهان، خانه و محیط کاری خود را به مکانی دل‌پذیر و دل‌انگیز تبدیل کنید.

شرکت خدماتی آسا - سنگسابی ، کفسابی ، آجرسابی