اعزام تمیزکار خانم در اصفهان

تمیزکار خانم در اصفهان را از شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان به عنوان بهترین شرکت خدماتی در تمام اصفهان طلب کنید. شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان با شماره ثبت 60612 دارای سابقه ای درخشان در ارائه خدمات نظافتی در سطح اصفهان می باشد.

شما شهروندان عزیز اصفهانی می توانید به صورت تمام وقت و شبانه روزی با اولین تماس انجام کلیه امور کارهایتان را به نیروهای مجرب و جوان ما بسپارید. پس از ثبت سفارش توسط مشتریان عزیز شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان اقدام به اعزام نیروی خدماتی اقا و خانم در تمامی نقاط اصفهان خواهد کرد.

برخی از مشتریان جهت نظافت منزل خود به دلایلی که در ادامه مطرح می کنیم تقاضای اعزام تمیزکار خانم در اصفهان را دارند که شرکت خدماتی نظافتی آریا با توجه به پرسنل ماهر و مجرب خانمی که در اختیار دارد آنها را به محل نظافت اعزام می نمایند.

پایین ترین قیمت تمیزکار خانم در اصفهان

در تمامی شرکت های خدماتی نظافتی معمولا به دلیل تقاضای بیشتر به کارگیری تمیزکار خانم نسبت به تمیزکار مرد؛ قیمت نیروی خانم نسبت به نیروی آقا بیشتر می باشد. گاه برخی شرکت ها رقم های زیادی را برای به کارگیری تمیزکاران خانم خود طلب می کنند که بسیار غیر منطقی می باشد.

 دلایل زیادی وجود دارد که شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان را به عنوان بهترین شرکت خدماتی در تمام اصفهان معرفی می کند. یکی از مهم ترین این دلایل ارائه تمامی خدمات تمیزکاری با بهترین قیمت در تمام اصفهان می باشد. این شرکت از نظر نرخ قیمت دارای کمترین هزینه برای تمیزکار خانم در اصفهان نسبت به بقیه شرکت های خدماتی می باشد.   

بهترین پرسنل تمیزکار خانم در اصفهان

با توجه به فرهنگ ما ایرانیان معمولا خانم ها ترجیح می دهند برای کارهای نظافتی داخل خانه از خدمتکار خانم استفاده نمایند. دلیل دیگری که تقاضای بکارگیری تمیزکار خانم در اصفهان را بسیار زیاد کرده است این است که هیچ خانمی اجازه نخواهد داد که خدمتکاران آقا جهت نظافت وارد حریم خصوصی منزلش مثل اتاق خواب شود و بلا استثناء از تمیزکار خانم استفاده خواهند نمود.  

شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان با بهره گیری از کادری کارآزموده، مجرب و ماهر شامل بهترین پرسنل تمیزکار مرد و تمیزکار خانم در اصفهان آماده ارائه تمامی خدمات تمیزکاری به شهروندان عزیز اصفهانی می باشد.

با توجه به نیاز مشتریان به تمیزکار خانم تیم آریا اصفهان حضور گسترده ای در به کارگیری تمیزکار خانم در اصفهان داشته است و برای این نیروهای خانم در جهت انجام وظایف مختلف آنها آموزش های لازم را برپا کرده است و آماده خدمت رسانی نظافت منزل توسط خانم در استان اصفهان می باشد.

وظایف تمیزکار خانم در اصفهان

معمولا در شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان یکسری دسته بندی ها برای پرسنل آقا و خانم وجود دارد. در این دسته بندی ها کارهای بدنی و سنگین از قبیل اثاثیه کشی و حمل اثاثیه، نگهبانی و سرایداری، قالیشویی، شستن حیاط و پارکینگ‌ها به پرسنل تمیزکار مرد محول می شود.

ولی کارهایی که ظریف هستند و دارای ریزه کاری های فراوان باشد و نیاز به صبر و حوصله داشته باشد را از تمیزکار خانم استفاده می نمایند، همچنین به طوریکه قبلا توضیح داده شد کارهایی که به حریم خصوصی منزل ورود کند را پرسنل خانم انجام خواهند داد.

وظایفی که در شرکت ما توسط بهترین پرسنل تمیزکار خانم در اصفهان صورت می پذیرد شامل انواع زیر است:

  • تمیزکاری اتاق ها
  • تمیزکاری سرویس های بهداشتی
  • تمیزکاری آشپزخانه
  • شستشوی البسه
  • شستشوی ظروف
  • پذیرایی
  • گردگیری
  • تمیز کردن شیشه و درب ورودی
  • نظافت راه پله
  • ضدعفونی کردن نرده و دربهای آسانسور و کابین

تمیزکار خانم در اصفهان

سایر خدمات شرکت آریا اصفهان

شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان با وجود پرسنل کار آزموده و حرفه ای در امر پذیرایی آمادگی اعزام نیروی انسانی آقا و خانم جهت پذیرایی از مجالس ، مراسم و سمینارها را دارد که در آن وظیفه پذیرایی مجالس گرم شما مشتریان گرامی را به صورت تضمینی بر عهده خواهد گرفت.

این شرکت خدماتی نظافت کلی ساختمان های خالی از سکنه (مناسب جهت نظافت قبل از جابجایی و نقل مکان) که یکی از دغدغه های مستاجرین می باشد را نیز انجام می دهد.

شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان با ارائه تمامی خدمات تمیزکاری توسط نیروی تمیزکار مرد و  تمیزکار خانم در اصفهان  با بهترین قیمت در تمام اصفهان به عنوان یکی از برترین شرکت های خدماتی نظافتی در استان اصفهان شناخته می شود و آماده خدمت رسانی در تمام مناطق استان اصفهان به صورت شبانه روزی می باشد.

راه های ارتباطی با شرکت خدماتی نظافتی آریا اصفهان

آدرس دفتر: اصفهان ، میدان جمهوری، خیابان امام خمینی، روبروی پارک قلمستان، جنب هنرستان فرزانگان

شماره تماس نظافت منزل:

۰۹۱۳۶۷۷۸۸۷۱ 

۰۹۹۱۰۵۶۴۳۰۸

این شرکت مجهز به کارت ویزیت الکترونیک می باشد جهت دریافت کارت ویزیت الکترونیک کلمه سپاهان را به سامانه ۱۰۰۰۹۵۱۰ ارسال نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

Instagram: aria_irsa_sepahan

Telegram: aria_irsa_sepahan

Soroush: aria_irsa_sepahan